خنده
خندیدن حق همه ی ماست
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 42152
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



 

سیستم عامل ویندوز ۸ – Windows 8 Pre Xtreme Edition X86 & X64

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.
نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

بازي کوچک اين هفته، نمونه ديگري از بازي‌هاي سبک آرکانويد است.اين بازي کوچک که Action Ball 2 نام دارد، نمونه بسيار خوبي از سبک آرکانويد محسوب مي‌شود.در اين سبک، با توپ و راکت، بايد موانع پيش رو را از مقابل برداريد.ئوليت بازيکن، جلوگيري از خروج توپ از رينگ به‌وسيله راکت است.تقريبا کمتر کسي با اين سبک ناآشناست اما در Action Ball 2 به اين گيم‌پلي ساده و حتي شايد تکراري، جزئيات زيادي افزوده شده است.در نگاه اول، اين بازي نوعي نقش‌آفريني محسوب مي‌شود.با پيروزي در مراحل و کسب امتياز قادر خواهيد بود برخي از توانايي‌هاي راکت را که در اين بازي يک سفينه فضايي است، با توجه به سبک بازي خود تقويت کنيد.تقويت قدرت تخريب سلاح‌ها، ابعاد راکت و...


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 4 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

پس از گذشت مدتي نسبتا طولاني اين بار قصد معرفي يك بازي سراسر هيجان و سرعت را داريم كه Superstars V8 Next Challenge نام دارد ؛ بازي اتومبيلراني جذابي كه از گرافيكي بسيار بالايي بهره مي برد ، پيست هاي بسياري زيبا و شبيه سازي شده و نزديك به واقعيت در اين بازي از مهم ترين خصوصيات به شمار مي روند ؛ وجود انواع مختلف از ماشين ها و قابليت ارتقاء آن ها با شركت در مسابقات و به دست آوردن جوايز مختلف براي تكميل كردن امكان خودرو از قابليت هايي هستند كه اكثر كاربران در نگاه اول به دنبال آن خواهند بود.

Superstars V8 Next Challenge از GamePlay بسيار قدرتمند بهره مي برد كه نقش مهمي در راضي نگه داشتن كاربران دارد . جالب است كه اين بازي جذاب قابليت استفاده چند نفره از بازي را به كاربران مي دهد تا هيجان در مسابقات اتومبيلراني چند برابر شود. اين بازي كه تا حدود زيادي شبيه به نسخه هاي مختلف  Need For Speed است انواعي از خودروها با برند هاي مختلف و همچنين نمونه هاي مختلف ساخت شركت هاي معروف را در خود جاي داده كه شبيه سازي آن ها بسيار ديدني و نزديك به واقعيت انجام شده است.
محيط كاملا سه بعدي ، ترمز ABS در اين بازي ، جاده هاي مختلف با نقشه ها و همچنين طرح هاي گوناگون ، قابليت تغيير دوربين ها و زواياي آن ها ، سازگاري با انواع ورودي ها نظير كيبورد و GamePad ها و همچنين صحنه هاي اكشن زيبا با نمايش صحنه آهسته آن ها از مهم ترين خصوصياتي هستند...

دانلود بازي و متن كامل در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 4 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

از سری بازی های جدیدی که البته ورژن جدید آن به تازگی عرضه شده است The Timebuilders: Pyramid Rising نام دارد. بازی ساده ، کم حجم و البته سرگرم کننده ای که می تواند برای اوقات فراغت گزینه ی بسیار مناسبی به منظور سرگرمی باشد. بیابان های مصر آماده شده تا کاربران به واسطه این بازی به صورت مجازی به آبادسازی آن بپردازند. شاید کمی حوصله لازم باشد اما آنقدر بازی سرگرم کننده خواهد بود که همه را برای پیش روی در هر مرحله ترغیب می کند.

گرافیک بازی هرچند زیاد قوی و قدرتمند نیست اما با توجه به حجم بازی و حرکات انیمیشنی جالبش در نوع خود جذابیت زیادی دارد. حرکات و نمایش کاراکترها فوق العاده فانتزی و جالب است و تا حدود زیادی می توان آن را مدلی نو از این گونه بازی ها لقب داد. مراحل مختلف در بازی و...


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 4 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

بازی Desperados یکی از بازی های بسیار زیبا در زمینه بازیهای راهبردی یا همان استراتژیک ” Strategic “ است که در سال ۲۰۰۱ توسط شرکت Spell Bound به بازار عرضه شد که باعث نوآوری های زیادی در این زمینه شد.

در بازی Desperados Wanted Dead or Alive که البته به بازی Desperados 1 نیز معروف است شما بعد از دیدن دموی ابتدایی بازی آن را شروع میکنید و در ابتدا کنترل John Cooper را به دست دارید و بعد از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف بر تعداد اعضای گروه تان اضافه میشود و در نهایت که به ۶ نفر به نامهای John, Sam, Doctor, Kate, Sanchez, Yami خواهید رسید. نکته جالب بازی در این است که هر یک از این شش شخصیت برای خود امکانات و سلاحهای مختلفی دارند که شما در حین مراحل باید به درستی از آنها استفاده کنید تا بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید. مراحل این بازی شامل ۲۵ مرحله میباشد که برای پشت سر گذاشتن هر یک از آنها ساعتها فکر و انیشه لازم است. بازی دارای داستان جالبی است و در آخر داستان هم باید شخصی به نام el diablo را که بیش از نیمی از مکزیک در دست او و یارانش میباشد را نابود کنید.
در پایان انجام این بازی را به تمام دوستانی که تا به حال آن را تجربه نکرده اند توصیه میکنم.

دانلود بازي و چند عكس از بازي در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 4 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

پس از گذشت چیزی حدود 2 سال از ارائه نسخه ای از این بازی بالاخره نسخه دوم یا هفدمین نسخه از سری بازی های نیاز به سرعت با نام Need For Speed : Shift 2 Unleashed  انتشار یافت. بازی فوق العاده جذابی که بازهم EA Games زحمت انتشار آن را کشیده و Slightly Mad Studios کار ساخت و توسعه آن را انجام داده است. این سری که به مانند مدل قبلی تقریبا یک شبیه ساز برای رانندگی در نهایت سرعت است از موتور گرافیکی پیشرفته تری بهره می برد که واقعا جذابیت را در بازی دو چندان کرده است. در نسخه یک هم گرافیک بالای بازی در همان نگاه اول خودنمایی می کرد و ماشین هایی که همه آنقدر جذاب و نزدیک به واقعیت شبیه سازی شده بودند که کاربران را به دنیایی دیگر هدایت می کردند اما در Shift 2 همه این هیجان ها با استفاده از یک سری تغییرات از جمله جذاب تر شدن تصادفات که بسیار نزدیک به واقعیت شده است ؛ اتومبیل های واقعی تر و بسیاری گزینه های دیگر از جمله طبیعی تر شدن رانندگی در این نسخه از مواردی هستند که در همان اولین دور از بازی می توان به وضوح به آن ها پی برد.

در این نسخه به سبب فیلمبرداری از داخل کابین اتومبیل ها و این که هرچه سرعت ماشین افزایش پیدا می کند تصاویر رو به رویی کمی مات می شود هیجان بازی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پیست ها به جای خیابان های شهری پذیرای کاربرانی هستند که قصد دارند تا نیاز به سرعت 17 را در قالب Shift 2 تجربه کنند. 4 قالب مدل اتومبیل که هریک را کاربر بسته به نیاز در طول بازی انتخاب می کند هم از نکات جالب توجه در انجام این بازی به شمار می رود. گروه ماشین های قدیمی یا Retro ، گروه ماشین های با...

دانلود بازي در ادامه مطلب....


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 4 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

 

یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در محیط مجازی در ژانر Shooter بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Operation Flashpoint Red River است. بازی بسیار جذابی که از گرافیک فوق العاده بهره می برد و به سبب همین گرافیک قدرتمندش برای کاربرانی که این بازی را تجربه می کنند فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود. Codemasters بسیار تلاش کرده تا این بازی موفق باشد ؛ تا حدود بسیار زیادی موفق هم بوده و توانسته با موضوع جالب این بازی کاربران زیادی را جذب کند.
این بازی با داستان جالبش که جنگ میان نیروهای آمریکایی و آزادی خواهان را به تصویر می کشد قدم به سیستم های رایانه ای گذاشته است ؛ سلاح های بسیار پیشرفته و نزدیک به واقعیت که شامل اسلحه های کوچک و بزرگ خواهد شد به جذابیت بازی کمک زیادی می کند ؛ کاربران با همین اسلحه های کاملا مدرن می توانند به جنگ با دشمنان بروند و...


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 4 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

 

بازی Roohe Bidar به فارسی " روح بیدار "یک بازی ایرانی اکشن و ترسناک است.این بازی نیز مانند سایر بازیهای ایرانی که تابحال منتشر شده دارای ضعف هایی است ولی در کل بد نیست برای آشنا شدن با توانایی های مهندسین ایرانی این بازی را تجربه نمایید.
خلاصه داستان بازی:سالها قبل دریکی از شهرهای کشورمون زوجی درکنار یکدیگرهمراه با دو فرزند خود با آرامش زندگی میکردند.دختر و پسر تقریبا همسن بودند و دوران نوجوانی رو سپری میکردند.برخلاف پسر خانواده، دختر اعتقاد عجیبی به خرافات و ارواح داشـت و روزی نبود که کتـابی در این مــورد مطالعه نکنه.به همین خاطر همیشه از جانب خانواده مورد تمسخر و نصیحت قرار میگرفت.یک روز دختر برای گرفتن تعدادی کتاب جدید به کـتابخــونه نزدیک خونـشون رفت و...

ادامه ي متن و دانلود بازي در ادامه ي مطلب...


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 4 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

 

بازی پر طرفدار World's Best Board Games مجموعه ای کامل از بازیهای جذاب تخته ای و فکری می باشد که یکی از محصولات کمپانی wildtangent است.این بازی پرطرفدار مخاطب های زیادی در تمام سنین را به خود اختصاص داده، یکی از ویژگی های مهم این بازی سه بعدی بودن آن است که آن را نسبت به بازی های دیگر متمایز کرده است.
خصوصیات بازی :
-سه بعدی بودن بازی
-صداگذاری مناسب بازی
-درجات مختلف مراحل بازی
-بیش از 17 بازی فکری جذاب
و..

دانلود بازي (دوستان براي دانلود بازي از مرورگر IE استفاده كنيد)  حجم فايل: ۳۸.۵ مگابايت

رمز فايل زيپ: www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی ورلد


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 4 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

بعد از عرضه موفق سری بازی های Farm Frenzy حالا شرکت Alawar اقدام به تولید بازی جدیدی با عنوان Rescue Frenzy کرده است. بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده ای که بازهم با حیوانات سروکار دارد اما این بار به جای پرورش حیوانات و تولید محصول کاربر با سرعت بالای خود بتواند جان حیواناتی که در حال انقراض هستند را نجات دهد و در این مسیر باید مدام مشکلات و پستی و بلندی های زیادی را پشت سر بگذارد. گاهی باید بیمارستان بسازد یا محصولات نفتی تولید کند و یا باقطعه قطعه کردن درختان جاده ها را تعمیر کرده و به حیوانات کمک کند.انیمینش های بازی فوق العاده جذاب و....

ادامه متن و دانلود بازي در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 4 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

می توانید گوشی خود را با کشیدن انگشت بر روی لمسی گوشی آن را قفل کنید

 

 
نام ThinkChange  
سیستم عامل مورد نیاز گوشی

 

سیمبین

دانلود دانلود با لینگ مستقیم حجم:  489 KB
سریال
ندارد
توضیحات
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 3 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی
نوشته شده در تاريخ 3 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

     نرم افزار زیب ۳۲ بیتینرم افزار زیپ 7-ZIP 9.20 [32-Bit]

 

  
نام 7-ZIP 9.20  
سیستم عامل مورد نیاز کامپیوتر

 

 32-Bit

دانلود دانلود با لینگ مستقیم حجم:1.10 MB
سریال
ندارد
توضیحات
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 3 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

نرم افزار زیپ برای کامپیوتر ۶۴ بیتی

 

          نرم افزار زیپ 7-ZIP 9.20 [32-Bit]
نام 7-ZIP 9.20  
سیستم عامل مورد نیاز کامپیوتر

 

۶۴-Bit

دانلود دانلود با لینگ مستقیم حجم:1.29 MB
سریال
ندارد
توضیحات
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 3 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

 

نام HJSplit 3.0  
سیستم عامل مورد نیاز کامپیوتر

 

دانلود دانلود با لینگ مستقیم حجم:221 KB
سریال
ندارد
توضیحات
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 3 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی
دانلود ESET NOD32 Antivirus v6.0.306.0 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس نود 32

امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. Eset NOD32 Antivirus محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

بخش های اصلی تشکلیل دهنده Eset NOD32 Antivirus:
- Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
- NOD32: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
- Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
- Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
- Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.
- ESET Anti Spam:
 - پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها
- قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist
- قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان
- یکپارچگی کامل با نرم افزار Microsoft Outlook

قابلیت های كلیدی نرم افزار Eset NOD32 Antivirus:
- ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و ...
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند
- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده(مناسب برای سرعت های پایین)
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...         

 

دانلود رايگان نسخه 32 بیتی با لينک مستقيم 64.3 مگابايت

دانلود رايگان نسخه 64 بیتی با لينک مستقيم 70.4 مگابايت


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 1 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی
دانلود Waterfox v18.0.1 - فایرفاکس نسخه 64 بیتی

از زمانی که مرورگر بسیار محبوب و موفق فایرفاکس عرضه گردیده توانسته با ارائه خدمات جدید دنیای وبگردی را متحول کند اما بازهم با این همه امکانات محدودیت هایی دارد که باعث می شود کاربران از مرورگرهای دیگر استفاده کنند. برای مثال تک نسخه ای بودن و عدم پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیت به صورت مجزا که محدودیت هایی را به وجود می آورد یکی از مشکلات یا محدودیت های مرورگر فایرفاکس محسوب می شود. اما با این مقدمه می خواهیم مرورگری به نام Waterfox را معرفی کنیم که بر پایه فایرفاکس برنامه ریزی شده اما با سیستم های 64 بیتی سازگاری داشته و به طبع سرعت بالاتری هم در اجرا و هم در بارگزاری صفحات وب به کاربران ارائه می دهد. این مرورگر که تمامی خصوصیات فایرفاکس را داراست واسط کاربری کاملا شبیه به مرورگر موزیلا داشته و به همین دلیل هم کاربرانی که از این مرورگر استفاده می کنند به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. سازگاری با انواع پرتوکل ها ، آخرین تکنولوژی های طراحی وب ، بارگزاری بسیار سریع صفحات حتی سریعتر از فایرفاکس، سازگاری با انواع دانلود منیجرها، هماهنگی با افزونه های فایرفاکس، به روز رسانی های مطابق با فایرفاکس و چندین و چند قابلیت دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در مرورگر Waterfox دیده می شوند. نکته مهم دیگر هم متن باز بودن این مرورگر است که از این لحاظ هم خود را شبیه با فایرفاکس می بیند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox :
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- سازگار با سیستم عامل های 64 بیتی
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...                    

 

  دانلود رایگان با لینک مستقیم - 29.74 مگابایت            

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 1 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی
دانلود Best Screen Snap v3.01 - نرم افزار عکس برداری از صفحه نمایش موبایل

شاید بارها برای شما هم پیش آمده که خواسته اید از صفحه نمایش گوشی خود تصاویری را تهیه کرده و از آن ها برای مقاصد خود استفاده نمایید اما نتوانسته اید نرم افزار مطمئن و کاملی را پیدا نمایید. Best ScreenSnap نرم افزاری فوق العاده ای می باشد که از ویژگی های جالبی همچون امکان ذخیره سازی تصاویر در 2 فرمت BMP و JPG، پخش صدا بعد از عمل عکس برداری، امکان ارسال تصاویر با بلوتوث، مادون قرمز و ام ام اس، امکان ایجاد کلید میانبر برای نرم افزار و ... برخوردار می باشد. شما می توانید در ادامه این نرم افزار فوق العاده را که برای گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 3 و 5 ارائه شده است را از سایت آسان دانلود دریافت نمایید.    

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 0.100 مگابایت                                              

 

     


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 1 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

بازی Street Fighter یکی از بازی‌های کلاسیک و بسیار محبوب در سبک مبارزات دونفره است. این بازی که از سال‌ها پیش بر روی کنسول‌هایی نظیر SEGA نیز وجود داشته بعد از مدت‌ها با ورژنی تازه دوباره به بازار بازی‌ها بازگشت تا با گرافیکی تازه و نو همان حس و حال قدیمی را به علاقه‌مندان بدهد. این بازی همانند نسخه‌های قدیمی خود شامل تعداد زیادی مبارز با قابلیت‌های گوناگون است و البته برای هر مبارزه‌کننده نیز یک دفترچه راهنما وجود دارد تا حرکات خاص آن‌ها را بتوانید یاد بگیرید و در مبارزات به‌کار بگیرید. در این نسخه شخصیت‌هایی از بازی محبوب Tekken نیز حضور دارند. این بازی زیبا اکنون برای سیستم‌عامل مک پورت شده و می‌توانید از بازی کردن آن روی مک خود لذت ببرید.

 

sfxt2 بازی مبارزه‌ای محبوب Street Fighter X Tekken 2   مک

 

 

download بازی مبارزه‌ای محبوب Street Fighter X Tekken 2   مک   دانلود بازی در پارت‌های ۱ گیگابایتی:

  لینک دانلود پارت ۱ – ۱ گیگابایت

  لینک دانلود پارت ۲ – ۱ گیگابایت

  لینک دانلود پارت ۳ – ۱ گیگابایت 

  لینک دانلود پارت ۴ – ۱ گیگابایت 

  لینک دانلود پارت ۵ – ۵۱۵ مگابایت 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 1 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

جایزه گلدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award)‏ نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود.

 

| به همراه دانلود مراسم Arrival Special به صورت جداگانه |

 

 Golden Globe Awards دانلود مراسم گلدن گلوب 2013   The 70th Annual Golden Globe Awards 2013

 

 

caution دانلود مراسم گلدن گلوب 2013   The 70th Annual Golden Globe Awards 2013 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود مراسم گلدن گلوب 2013   The 70th Annual Golden Globe Awards 2013 دانلود مراسم کامل با کیفیت HDTVهMultiUpload    Direct Link

download دانلود مراسم گلدن گلوب 2013   The 70th Annual Golden Globe Awards 2013 دانلود بخش Arrival Specialه:     MultiUpload    Direct Link

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 1 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

این فیلم های آموزشی به مبتدیان کمک می کنند تا با استفاده از برنامه ی Anime Studio 9 به ساخت و طراحی انواع انیمیشن های ۲ بعدی (کارتونی) بپردازند . زمان کلی این ویدئوها ۵ ساعت می باشد که با قسمت های مختلف این برنامه آشنا خواهید شد . در این نرم افزار ابزارهای بسیار پیشرفته ای برای طراحی قسمت های مختلف یک انیمیشن قرار دارد. همچنین محیط این برنامه بر خلاف برنامه های مشابه چندان پیچیده نیست و کاربر پس از چند جلسه کار با آن به طور کامل با ابزارهای برنامه آشنا می شود. این نرم افزار به گونه ای ساخته شده که شما بتوانید با کمک آن هم کارتون های ۲ بعدی طراحی کنید و هم اقدام به ساخت انیمیشن های ۳ بعدی نمایید. حتی میتوانید انیمیشن های ۲ بعدی و ۳ بعدی را با یکدیگر ترکیب کنید. علاوه بر این مجموعه ی کاملی از تصاویر و فیلم های آماده در این نرم افزار قرار دارد که کاربر میتواند در هنگام طراحی انیمیشن مورد نظر خود از آنها کمک بگیرد. انیمیشن هایی را که با استفاده از این برنامه طراحی می کنید را می توانید در یک فایل فلش ذخیره کنید تا آن برای نمایش در وب سایت ها استفاده کنید.

 

 Anime Studio 9 Video Tutorials آموزش کار با برنامه انیمه استودیو Anime Studio 9 Video Tutorials

 

 

caution آموزش کار با برنامه انیمه استودیو Anime Studio 9 Video Tutorials توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download آموزش کار با برنامه انیمه استودیو Anime Studio 9 Video Tutorials دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   MultiUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   MultiUpload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   MultiUpload    Direct Link

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 1 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

Time Mysteries The Final Enigma – استر آمبروز (Esther Ambrose) با دریافت نامه ای از طرف عموی خود در یک جلسه ی مشکوک شرکت می کند که در این بین با مردی مرموز آشنا می شود . او با استفاده از سفر در زمان می خواهد اشتباهات گذشته ی خود را پاک کند که در این سفر شما می بایست به او کمک کنید . افرادی وجود دارند که می خواهند مانع رسیدن شما به هدفتان شوند ! این بازی دارای سبک HOG می باشد که این نسخه Collectors Edition است که دارای مواردی اضافه شده نسبت به نسخه ی معمولی می باشد .

 

 Time Mysteries دانلود بازی فکری Time Mysteries The Final Enigma

 

 

caution دانلود بازی فکری Time Mysteries The Final Enigma توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی فکری Time Mysteries The Final Enigma پسورد فایل:ندارد

download دانلود بازی فکری Time Mysteries The Final Enigma لینک دانلود – 585.2 مگابایت


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 1 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی

در سرتاسر دنیا مجموعه های بسیار زیاد و متنوعی برای آموزش زبان وجود دارد ، اما هیچ یک از این آموزش ها منحصر و مختص کودکان نیست ! مجموعه آموزش زبان انگلیسی Hooked on Phonics Learn to Read ، مجموعه آموزشی می باشد که بر اساس روش های علمی و تحقیقات گسترده ای در زمینه آموزش به کودکان آماده شده است. این دوره آموزشی توسط بنیاد کتاب خوانی کودکان امریکا مورد تایید قرار گرفته و برای محصلان ، نویسندگان و حتی پدر و مادرها نیز مورد استفاده می تواند باشد. این دوره آموزشی شامل ۲۸ درس آموزشی ، ۸ کتاب کار ، ۸ داستان کوتاه زیبا و خواندنی ، ۸ دی وی دی ، ۴ مجموعه از نوشته ها و تصاویر به صورت فلش کارت ، ۸ مجموعه از لغات به صورت برچسب می باشد. شما با مشاهده ی فیلم های آموزشی درون این مجموعه و انجام تکالیف Workbook می توانید کلمات جدید را به آسانی فرا بگیرید ، ترکیب آوای کلمات در کنار یکدیگر را یاد گرفته و سرانجام به مطالعه یک داستان زیبا از مجموعه داستان های این کتاب بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|مجموعه کامل ، با حجم ۱۵ گیگابایت برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

hooked on phonics cover بی نظیرترین آموزش زبان برای کودکان با نام Hooked on Phonics 2010

 

 

caution بی نظیرترین آموزش زبان برای کودکان با نام Hooked on Phonics 2010 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download بی نظیرترین آموزش زبان برای کودکان با نام Hooked on Phonics 2010 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Rapidshare    Direct Link


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 1 بهمن 1391برچسب:, توسط مهدی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :